donderdag 24 juni 2010

Brigitte op BriesDebuut intussen...

(http://twitter.com/BriesDebuut)

#
Gisteren aan de grote tafel van de Coffee Company zitten schrijven. Romantisch met pen en papier. Ging lekker. En de koffie was goed.
about 4 hours ago via TwitterGadget

#
Het is nog geen 9 uur, en ik zit al klaar voor een ochtend schrijven. Olé!
8:53 AM Jun 22nd via web

#
@claudiadebreij Dan vind je deze vast ook leuk: Verscheur deze brief, ik vertel veel te veel - briefwisseling Reve-Hermans. Smullen!
12:59 PM Jun 21st via TwitterGadget in reply to claudiadebreij

#
Hoe geef je karakters een eigen stem? Hoe maak je ze authentiek? Dialogen schrijven is moeilijk.
10:00 AM Jun 21st via TwitterGadget

#
Ineens weet ik het: er moet iets met de zeven hoofdzonden en de zeven deugden in! 9:40 AM Jun 17th via TwitterGadget

#
Eindelijk weer een bescheiden, maar toch serieus stukje geschreven. Fijn!
5:03 PM Jun 14th via TwitterGadget

#
Flink schrappen ruimt lekker op, maar jee, wat blijven er weinig woorden over.
10:55 AM Jun 10th via web

#
Zo! Eindelijk tijd voor mijn boek. Teruggelezen wat ik had geschreven. Valt niet tegen.
10:16 AM Jun 9th via web

6 opmerkingen:

  1. "excuseert u mij, u mag maar honderdveertig tekens versturen"

    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn dit allemaal echte, of fictieve tweets?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ehm, dit is echt (Marike, misschien is het beter om een link naar de twitterpagina te maken? Of het op een andere manier te doen?). Maar goed. echt dus. Ik ben serieus bezig met een roman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit stukje gaat inderdaad meer over schrijven, maar daarom juist inspirerend voor ons 'schrijfgekken' ?!
    Linken naar onze externe blogs kunnen we doen, maar ook laten... Misschien is het leuker af en toe iets inspirerends elders vandaan te plukken (?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vannacht droomde ik in geschreven dialogen. Ik werd wakker en dacht: bestaat dat?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meteen opschrijven die dialogen. Misschien zijn ze wel briljant!

    BeantwoordenVerwijderen